Seguidores

miércoles, 6 de junio de 2012

No al maltracte animal


Hola!! Aquest és el meu bloc Una mirada ANIMAL, cada setmana serà la setmana d'un animal, i durant aquesta setmana aniré explicant coses sobre aquest animal, vídeos, fotos ... Espero que us agradi i la informació us sigui d'ajuda.

Però abans de començar amb les setmanes d'animals m'agradaria parlar sobre un tema que, igual que a mi, a molta gent li preocupa. Aquest tema és
"El maltracte animal". Suposo que tots sabeu què és, però el problema és que hi ha gent que opina que l'abandonament animal no és part del maltracte, però quan abandones un animal també li estàs maltractant, i fins i tot pot arribar a morir al carrer.
Jo estic en contra del maltracte animal, és més, sóc una defensora dels animals, per això vaig agafar aquest tema per al meu bloc.


GRÀCIES

Y tu estas en contra?

2 comentarios: